HTML

Hétvégi kiruccanások

Annyi helyen járok az életem során, hogy lassan elfelejtem, hogy mennyin is:) Jó lenne valahogy különséget tenni, hogy jók- e ezek a helyek vagy nem is annyira. Sok dolog persze befolyásolhatja az éjszakáim alakulását, de ezekről majd bővebben később írok...

Friss topikok

  • Pujaromanus: Hát igen ez nagyon kemény, és nehéz dolog .Nekem elöször nagyon érdekes volt az egész utazás több ... (2008.04.23. 11:43) Mikor is Kezdtem
  • BLaC: nekem a fagitár a kedvencem:) (2008.04.15. 13:45) A kedvenc gitárjaim

Linkblog

Archívum

2008.04.15. 13:27 Pujaromanus

Mikor is Kezdtem

4 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://zenelekittott.blog.hu/api/trackback/id/tr18426538

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BLaC 2008.04.15. 13:40:56

Jólvan akkor mindent bele, kíváncsian várom!

Pierre Cardin 2008.04.15. 15:39:43

Mondjuk kíváncsi vagyok, hogy mennyire tartod ezt fárasztónak, mikor zenéltek és mennyire túlsúlyos a megszokás ebbed a dologban? Úgyértem, nem únod- e még hogy folyton ugyanazt kell játszani, szinte mindig ugyanazok az arcok...nekem a végén már ez is probléma volt. Természetesen, ha jó a banda, meg lehet velük, jókat röhögni bulizni akkor O.K. Abban az esetben viszont, ha már a bandából az egyik tag elindul abba az irányba, hogy azokkal azonosul akiknek játszotok, meg van b@szva az egész..szerinted? érzel valakiben olyat, hogy elindult valamilyen irányba?

Pierre Cardin 2008.04.17. 22:04:14

Nem lesz ebből semmi barátom, ha nem blogolsz rendesen...legalábbnapi fél órát szánj rá és meglásd, majd a gyerekeid is jót szemezgetnek belőle:)))))

Pujaromanus 2008.04.23. 11:43:53

Hát igen ez nagyon kemény, és nehéz dolog .Nekem elöször nagyon érdekes volt az egész utazás több száz kilométer távolságokra, az emberek viselkedése az ahogy beszéltek velünk meg minden ilyesmi.Ezt nem lehet egyről a kettőre átérezni ehhez ott kell lenni!Minden héten más emberekkel vagyunk össze zárva, ez jó is lehet :)Az hogy a bandából ki kinek a stilusát veszi fel azt csak is ő saját maga döni el .Hogy miért nem lehet saját magunkat adni azt nem tudom!!!Az viszont igaz hogy ez a "réteg"eltudja ferditeni az embert!!!
süti beállítások módosítása